Hele bemanningsplanen og litt praktisk informasjon ble sendt til ”alle” mandag 22. juni.
Medingen KAN ha gått i spam-filteret hos noen, så sjekk spam-katalogen i din e-mail hvis du ikke har fått inn informasjonen.
Du kan også etterspørre den hos ”abeid <at> online.no”
Viktige punkter:
- Alle arrangører skal ha på seg klubbtøy; dvs. overtrekksjakke, vest, t-skjorte eller løpstrøye.
- Dere får utlevert et funksjonærkort til å henge rundt halsen i løpskontoret.
- Les PM nøye før fredag. PM ligger på www.o-festivalen.no. Gjør dere også kjent med arenaskissen og annen info på denne siden, slik at dere kan svare på ulike spørsmål.
- Saniteten holder til på østsiden av garasjen ved bandybanen. Her finnes en hjertestarter.
- Alle arrangører får gratis kaffe i salgsteltet, men mat og kaker må dere betale for. Menyen er presentert på www.o-festivalen.no
- Det er hele 3 sportsutsalg på arena, så her kan det gjøres gode kjøp. NSK får 25% i medlemsrabatt i Trimtexsalget.
- Sjefene for de ulike funksjonene har gitt detaljert informasjon om oppmøtetider, arbeidsoppgaver med mer. Kontakt sjefen din hvis ikke du har mottatt dette.
- Blir du forsinket eller forhindret fra å komme på arrangementsdagene må du gi sjefen din beskjed umiddelbart.
- Sykkelparkering er langs gjerdet til friidrettsbanen og all bilparkering skjer på den store p-plassen ved Sognsvann.
- Ta med egen campingstol. Det er kun arenafunksjoner som krever sittende arbeid som får ”utdelt” stol fra arrangementet.
- Husk påmelding til klubbfesten på arena kl 16 på lørdag. På planlegging av mat og leker er det påmelding , s under “Interne påmeldinger”.
- Til slutt; deltakerne er våre gjester, så vær blid og imøtekommende J
Merk : Vi er fortsatt ikke i mål når det gjelder mengden kaker til salget.
Det som før har vært en vennlig oppfordring om å bidra blir nå et pålegg
Still med kake! Meld inn til ”bir-kor <at> online.no”
Det er vanskelig å anslå eksakt behov for antall personer på enhver funksjon. Derfor vil vi evaluere bemanningen etter fredagens løp, og jeg håper dere tar det med et smil hvis dere lørdag eller søndag blir omdirigert til en annen oppgave.
Er det noen som ikke har meldt seg til tjeneste, men allikevel ser muligheten til å ta turen til Sognsvann, kan dere ”melde” dere på løpskontoret på arena. Vi håper på den måten å kunne få en liten ”reservestyrke” til uttrykning ved behov.
Det blir noen lange dager denne helgen, men det ser ut som om værgudene er med oss. Etter søndag håper jeg vi sitter igjen med mange gode minner, stolthet over hvor fine løp vi har arrangert, og et enda bedre klubbfellesskap.
Vennlig hilsen
Anne Berit Eid
Leder Hovedkomiteen O-festivalen 2015
Mob 9151 9590