O-Festivalen

Vi håper alle er kjent med at Nydalens SK arrangerer årets O- Festival sammen med Brandval Kongsvinger OK (BKOK) helgen 24-26/6.

Programmet består av sprint på fredag kveld, mellomdistanse lørdag og langdistanse søndag.

NSK og BKOK har fordelt oppgaver under planlegging og bemanning av arrangementet. NSK har ansvar for løypelegging, post- og kartkoordinering, arena- og utstyrsplanlegging, sekretariat, mål, kafeteria, speaker, lagkonkurranse og sanitet. Nøkkelpersoner fra Nydalens SK har vært involvert i forberedelsene i flere år.

Under arrangementet vil det være behov for 75-80 personer fra Nydalens SK hver dag.  I tillegg regner vi med at mange medlemmer vil delta i konkurransene denne helgen, spesielt barn-, unge- og eliteløpere.

I den forbindelse har klubben reservert ca 150 overnattingsplasser i Kongsvinger fra fredag – søndag. Disse fordeler seg mellom hotell, lagstelt og hardt underlag. I tillegg er det camping for de som ønsker å bo i eget telt, bobil eller campingvogn. Når det gjelder overnatting, så er o – camp og bygården vi har leid i nærheten av hverandre i nærheten av Kongsvinger Festning. 

Hotell overnatting er på andre siden av byen – ca 5 km unna. 

Vi legger opp til felles grilling og aktiviteter/ lek på lørdag kveld. 

Klubben subsidierer overnatting for alle klubbens medlemmer denne helgen. Subsidieringen vil gjelde alle klubbens medlemmer, avhengig av antall overnattinger vil det bli egenandel for hotellovernatting.

Vi oppfordrer alle klubbens medlemmer til å registrere seg i dugnadsportalen for å bistå under arrangementet. Det vil være en kombinasjon av oppgaver der det er mulig å delta i konkurransene ved siden av oppgaver som ikke lar seg kombinere med å løpe selv.

Link til dugnadsportalen er: https://eventor.orientering.no/Activities/Show/4422

Når det gjelder reservering av overnatting så ar vi laget en egen påmelding. Denne skal brukes av alle medlemmer uavhengig om de skal jobbe dugnad eller kun løpe.

Link til reservering av overnatting: https://eventor.orientering.no/Activities/show/4546

Av hensyn til planleggingen er det viktig at dere melder dere på til overnatting og dugnadsportalen senest 1.juni.

Mvh Else Kari og Helge i hovedkomiteen.

Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.