Nydalens Skiklub

Nydalens Skiklub ble grunnlagt i 1886 og de første organiserte aktivitetene i klubben var langrenn, fotball, skihopping, skyting og korsang(!). Orienteringsgruppa ble etablert i 1945, og er i dag dominerende i klubben.

Nydalens Skiklub har i mange år vært – og er – en av landets ledende orienteringsklubber. Vi har en sterk stafettkultur og mange løpere som har gått helt til topps både i nasjonale og internasjonale mesterskap.

“Nydalens Skiklub skal være Norges beste klubb å være o-løper i”.

Med våre drøyt 500 medlemmer har vi en unik bredde og sterkt sosialt samhold. Det gjør oss til et godt valg for alle o-løpere i Oslo. Vi kombinerer elitekultur med god rekruttering og ivrige ungdomsløpere, og tilbyr treningsopplegg for o-løpere i alle aldre og nivåer. Klubben har en solid økonomi basert på sponsorer og frivillig arbeid.

Det er stengt for kommentarer.