Forum

Velkommen til klubbens forum. Dette er en arena til diskusjoner som ikke passer under klubbens områder på Facebook eller under andre nyhetssaker. Innleggene vises til høyre på forsida. Dette området erstatter klubbens gamle forum.

Hold en “verdig” tone. Anonyme og/eller upassende innlegg blir slettet.

Noen linker:
Oversikt over klubbens informasjonskanaler
RSS-strøm til alle diskusjoner og kommentarer

22 kommentarer til Forum

  1. Rune Rystad sier:

    Velkommen til nytt forum! Vi har koblet ned det gamle og kjører nå mer “lettvektsvariant” her. Les gjerne innledende tekst på toppen. Vi må se litt på hvordan vi gjør pålogging til de interne sidene (der brukes forumbrukeren per i dag). Vi kommer tilbake til saken.

  2. Jeg har tatt ut ID og passord for påmelding for Nydalens SK til publikumsløpene i forbindelse med VMi Sveits i juli. Det er frist for påmelding 31.5. Hvis det er flere som skal melde seg på, kontakt meg mob 915 19 590.
    Anne Berit

  3. NM-2012: Er det noen som har tilgang til en varebil for frakting av telt i morgen (lørdag 18. august)? Bilen trengs ca. kl. 10.00-13.00.
    Kontakt meg på 90616284.

  4. Synnøve Lyssand Sandberg sier:

    2 par gjenglemte o-sko:
    1) Maiken glemte igjen et par lilla o-sko i str 38 på 7-70 treningen på Hønefoten. “Noen” fikk med seg en pose med gjenglemt tøy/sko hjem. Hvem var det – og er o-skoene i den posen?
    2) Stina har glemt igjen o-skoene sine for ca en måned siden (kanskje på KM mellom i Kollen). De er sorte og grønne i str 39.
    Begge parene er nye av året så alle i familen Sandberg vil være takknemlige for innspill som kan føre til at vi finner skoene igjen. På forhånd takk!
    Tips mottas på mobilnr: 93444430

  5. En tidligere klassekamerat fra Korsvoll Skole,
    nå bosatt ca 150 m fra Langsethløkka leier nå ut
    deler av sin/familiens enebolig. Kanskje av interesse for noen?

    Hilsen

    Sindre

  6. Petern sier:

    Vi selger vår leilighet i Folke Bernadottes vei 9B. Den ligger i skogkanten og man har kort vei til Nydalens treninger fra Sognsvann og NIH.

    http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39985465

    Ring meg på 938 34 349 hvis har lyst å kikke på den utenom annonsert visningstid!

  7. Henrik Trolin sier:

    Tack för att jag fick bli med hem från 10-Mila.

    Vill rekommendera detta för er som ska åka till O-Ringen i Boden.
    Stanna till i min hemby och spring 3-kvällars. Relevant Norrlandsterräng, fina arenor och gemytlig stämning med o-camping, bad och kolbullar!
    http://forsaok.se/sites.php?sites_id=35

  8. Anne Madslien sier:

    Tok med en gjenglemt o-legg og en liten sekk med helt nyinnkjøpte noname strømper farge tiger fra Gromløpet. Ta kontakt på 98641677 om du eier noe av dette.

  9. Jens Hetland sier:

    Hei, er det noen som vet hvordan man endrer EMIT brikkenummer i Eventor for andre enn meg selv? Jeg ønsker å oppdatere profilen til Peder med nytt brikkenummer, men har ikke egen login for ham.
    mvh
    Jens

    • Rune Rystad sier:

      Eventor skiller på løperinfo og login. Hvis alt er gjort rett, ble Peder lagt inn med løperinfo av klubben. Dvs. at du nå i etterkant kan lage en ny login og koble denne mot Peder. Se lignende problemstilling her: http://eventor.orientering.no/Forum/Thread/108

      Ta kontakt hvis dette ikke hjelper, så fikser vi det fra admin-pålogging i Eventor.

  10. Haakon Ingvaldsen sier:

    Hei, og takk for en fin NM-helg.

    Jeg klarte å glemme igjen et tommelkompass og en brikke (91484) i teltet etter stafetten. Var det noen som tok med disse?

  11. Knut WL sier:

    Fin leilighet til leie midt i Nydalsland
    – Carl Kjelsens vei 62
    – Stor og nyoppusset
    – Hyggelig utleier
    Mer info: http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=45696595

  12. Rune Scheele sier:

    Hei !
    Hybel for treningsivrige O-løpere i hus inntil Grinda jordet.
    Nybygd !
    Øvre Langås vei 3

    Kontakt : 95120231/47840209

  13. Ingunn Kari Rustad sier:

    Hei!
    Jeg var aktiv medlem av Nydalen Skiklubb som ung langrennsløper, det begynner å bli en del år siden.
    Siden jeg har flyttet tilbake til strøket og ofte går på tur både til Nydalen og Bjølsen/Sagene, har jeg oft gått forbi leiligheten der hvor min gamle trener og motivator Gunnar “Terten” Andersen bodde. Jeg sluttet med sport i 18-års alder og traff aldri Terten igjen. Jeg regner med at han ikke lever lenger, men det hadde vært hyggelig å få høre noe om han, om noen vet noe.
    Pft
    hilsen Ingunn

    • Frank Finstad sier:

      Hei
      Sist jeg hørte noe om Terten bodde han på Kjelsås. Ser det er en som bor i Hesteskoen på Kjelsås som kan være han. Alder stemmer bra.
      Mvh
      Frank Finstad

  14. Thomas Sellgren - Göteborg Majorna OK sier:

    Ett stort tack till Nydalen att vi tre GMOK fick åka med från 25 manna till Oslo och ta del av er fantastiska klubbkänsla, glädjen över årets framgångar, spurtpriser och andra upptåg. Hoppas vi kan dela med oss av vår klubb någon gång.
    Mvh,
    Thomas Sellgren

  15. Knut WL sier:

    2-roms leilighet ledig fra 1. januar. 50 kvm, sentralt og nære marka. Langmyrveien 5, midt på Korsvoll. Kontakt Knut på 91138238.

  16. Hej Nydalens SK!
    Superkul att se att ni kommer till årets U10mila i Karlsborg!

    Vi jobbar just nu stenhårt för att få till storbildsskärm, GPS och en webb-sändning och visset vore det superkul!? Men vi behöver er hjälp, klicka er in på hemsidan, se videon och läs mer om hur vi tillsammans kan bidra till det bästa U10mila någonsin!

    http://www.kickstarter.com/projects/u10mila/u10mila-live-broadcast-2015

  17. Inge Lindseth sier:

    For små o-sko (str 44) er til salgs. Brukt to ganger. VJ integrator.

  18. Mats Jönsson sier:

    Nu är anmälan öppen till årets händelse för alla orienteringsungdomar i Sverige. Ni är hjärtligt välkomna att delta på årets DalaDubbel som går helgen 15-16/10 i Falun. Anmälan på Svenska eventor: https://eventor.orientering.se/Events/Show/9600

Legg igjen en kommentar til Anne Berit Eid Avbryt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *